Job 95 van 287


Report this listing

Solliciteren



Recruiter


Functie

Verwacht het onverwachte voor jouw talent! Square City werkt als trusted advisor voor profielen in office, logistiek, supply chain & engineering. Wij bieden expertise, dialoog en continuïteit om als selectiepartner de juiste match te vinden voor onze klanten en kandidaten. Door ons uitgebreid netwerk van professionals en de persoonlijke benadering van onze consultants mag je rekenen op een kwalitatieve, duurzame en transparante samenwerking.

Voor één van onze klanten, een logistieke speler gespecialiseerd in de op- en overslag van bulkgoederen, zijn we op zoek naar een ervaren Recruiter ter uitbreiding van het bestaande team.

De verantwoordelijkheden voor deze functie zijn:

  • Je begint met een intake met de hiring manager, waarbij je aantrekkelijke vacatureteksten opstelt en gerichte wervingscampagnes lanceert.
  • Je speurt actief naar potentiële kandidaten.
  • Je match kandidaten op basis van hun vaardigheden, ervaring en fit met onze bedrijfscultuur.
  • Je zorgt ervoor dat efficiëntie, servicegerichtheid en een geweldige kandidaat ervaring "key" zijn door heldere communicatie en snelle feedback.
  • Je neemt deel aan allerhande evenementen en jobfairs om onze employer branding te boosten.

Jouw profiel

De vereiste kwalificaties zijn:

  • Je bent een gedreven en creatieve Recruiter die zelfstandig kan werken.
  • Jij hebt al 5 jaar ervaring in het rekruteren van zowel blue als White collars.
  • Je bent vertrouwd met de actuele jobboards en social media. Bovendien zijn je interviewtechnieken en luistervaardigheden top-notch.
  • Verplaatsingen (voornamelijk regio Antwerpen-Gent) zijn voor jou een evidentie.
  • Je bent Nederlandstalig en hebt een goede kennis van Engels.
  • Vakdocumentatie bijwerken (wijzigingen in reglementering, plaatsen waar men terecht kan, ...) en ter beschikking stellen van het publiek
  • Actieplannen uitwerken en opstarten
    De resultaten evalueren
  • Samen het individuele project bepalen (tewerkstelling, bedrijfsoprichting, opleiding, ...)
    Acties voorstellen (infosessies, werkaanbiedingen, ...)
  • Dossiers van werkzoekenden beheren
  • De vraag identificeren en de noden van de klant analyseren (promotie, opleiding, integratie, ...)
  • Collectieve acties rond opleiding, tewerkstelling, vergoeding, … uitwerken en leiden
  • Noden en verwachtingen van de klant-werkgever identificeren (aanwerving, competentiebeheer, opleiding, ... )
    De samenwerkingsmodaliteiten bepalen
  • Uitzendpersoneel ter beschikking stellen en opvolgen, in samenwerking met de werkgevers
  • Aanvraagdossiers samenstellen voor financiële hulp, opleiding, ...
  • De klant begeleiden bij de te ondernemen stappen
    De acties opvolgen en een voortgangstraject voorstellen
  • Klanten onthalen en informeren (tewerkstellingsmaatregelen, vergoeding, opleidingsmogelijkheden, ...)
  • Dossiers van vacatures beheren (inschrijving, opvolging van de vervulling, ...)

Aanbod

Dit is wat onze klant aanbiedt:

  • Je komt terecht in een expansieve internationale omgeving met een stevige financiële draagkracht en reputatie.
  • Je maakt deel uit van een ambitieus en enthousiast team van 4 , waar een boeiende functie met gevarieerde contacten op je wacht.
  • Je kan rekenen op een marktconform salarispakket, dat erkenning geeft aan je reeds opgebouwde kennis en ervaring.
  • Het is een 38u/week waarbij je één dag per week kan thuiswerken. Aansluitend krijg je maar liefst 12 ADV dagen + 2 paritaire dagen, een totaal van 34 vakantiedagen!
  • Maaltijdcheques van €8.
  • Groepsverzekering: 3.5% jaarloon en een hospitalisatieverzekering.
  • Smartphone + laptop.
  • Opbouw anciënniteitsvakantie
  • Je krijgt meteen een vast contract.


Als je niet aan deze eisen voldoet, maar toch het gevoel hebt dat je de perfecte kandidaat voor deze functie zou zijn, aarzel dan niet om te solliciteren, we verwelkomen initiatief en out of the box denken.

Solliciteren

Lily Tijink
03 600 79 89
lily.tijink@squarecity.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht